9 ползи от стречинга

9 ползи от стречинга

Стречинг или разтягане, с която и от двете думи да наричаме упражненията за релаксация, но и натоварване на мускулите, не можем да отречем ползите от тях. В следващите редове ти споделяме 9 от тях и ти напомняме, че стречинг занимание вече можеш да опиташ и при нас всяка неделя в 11 ч. в залата в мол България. 

Да започваме!

  1. Подобрява гъвкавостта
  2. Редовното разтягане на мускулите подобрява гъвкавостта ти и общия тонус. В резултат на това с лекота поемаш натоварванията от ежедневни занимания и забавяш остаряването на костите, ставите и мускулите.  

  3. Позволява изпълнението на повече движения
  4. Възможността да движиш ставите си в техния пълен потенциал придава свобода и финес на движенията ти. Това е видимо както в ежедневието ти, така и по време на тренировка. 

  5. Подобрява представянето ти по време на физическа активност
  6. Динамичното разтягане преди друга физическа активност като тип загрявка подготвя мускулите и ставите ти за тренировката. Не го пропускай.  

  7. Увеличава кръвопотока към мускулите ти
  8. Редовните стречинг упражнения подобряват кръообращението. Това, от своя страна, намалява времето за възстановяване и периодите на мускулна треска.  

  9. Подобрява стойката ти
  10. Мускулният дисбаланс е честа причина за проблеми с правилната стойка. Комбинацията от силови и стречинг упражнения ще ти помогне да увеличиш силата си и да подобриш стойката на цялото си тяло.  

  11. Помага за лекуване и облекчаване на болка в гърба
  12. Винаги се разтягай след тренировка. В противен случай рискуваш болки на различни места по тялото, ключово от които – гърба. Стречинг рутината предотвратява подобен дискомфорт. 

  13. Облекчава стреса
  14. При високи нива на стрес в организма, мускулите обикновено се стягат. Това е естествена защитна реакция на организма. По време на стречинг се фокусирай върху зони с голямо натоварване като врата, раменете и горната част на гърба. Веднага ще почувстваш облекчение. 

  15. Успокоява съзнанието
  16. Редовните стречинг занимания могат да се възприемат и като вид медитация и упражнения за поглед навътре в себе си и релакс. Опитай да дадеш почивка на съзнанието си поне за кратко. 

  17. Облекчава главоболието
  18. Главоболието от напрежение и стрес може да се отрази негативно на живота ти. Заедно с подходяща диета, добра хидратация и почивка, стречингът облекчава главоболието. 

***

В следващата статия, посветена на стречинга, ще ти споделим някои техники, полезни съвети и рискове от нараняване, които да избягваш. 

Следи нашия уебсайт и социалните ни мрежи за повече информация.