ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА LES MILLS GRIT

Защо работи тренировката, колко калории се изгарят, откъде да започнете

ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА LES MILLS GRIT

От Ема Хоган

Смятана за един от най-бързите начини да издигнете физическата си форма на следващо ниво, високоинтензивната интервална тренировка LES MILLS GRIT изгражда сърдечно-съдов фитнес и чиста мускулатура, като същевременно стимулира изгарянето на калории. 

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ИНТЕРВАЛНАТА ТРЕНИРОВКА С ВИСОКА ИНТЕНЗИВНОСТ?
Интервална тренировка с висока интензивност (HIIT) е всяка тренировка, която включва кратки, интензивни периоди на интензивно натоварване, следвани от по-малко интензивни периоди на възстановяване. Идеята е, че можете да достигнете физическите си предели за кратък период от време, да си починете и след това да повторите натоварването. Това редуване ви позволява да достигате максимума си на натоварване, където всъщност тренировката дава резултат. Формулата на HIIT може да бъде приложена на практика към почти всеки тип упражнения – бягане, колоездене, групови упражнения и функционални тренировки.

ЗАЩО LES MILLS GRIT Е ИДЕАЛНАТА HIIT ТРЕНИРОВКА?
LES MILLS GRIT включва разнообразие от функционални упражнения, които са научно структурирани и тествани, за да се гарантира, че повишават сърдечния ритъм до специфични тренировъчни нива в определени интервали. Тези високоефективни упражнения се изпълняват на фона на мотивираща музика и се ръководят от професионално обучени треньори, които ви стимулират да дадете максимума от себе си.

ЗАЩО ДА ПРАКТИКУВАТЕ LES MILLS GRIT?
If you’ve reached a fitness plateau, LES MILLS GRIT provides the challenge and intensity you need to take your fitness up a notch. With just a few short sessions a week you can rapidly improve aerobic fitness and increase athleticism. You’ll unleash fast-twitch muscle fibers and grow lean muscle tissue, which is key to burning fat.

КОЛКО КАЛОРИИ СЕ ГОРЯТ С LES MILLS GRIT?
В рамките на 30-минутна тренировка LES MILLS GRIT се изгарят средно 320 калории* – и това е само началото. LES MILLS GRIT засилва метаболизма и води до ускорена промяна във физическия състав.

КАКВИ УПРАЖНЕНИЯ СЕ ПРАВЯТ ПО ВРЕМЕ НА LES MILLS GRIT?
High knee runs, burpees, mountain climbers, tuck jumps and squat jumps … these are just some of the moves you can expect in a LES MILLS GRIT workout. The LES MILLS GRIT Athletic option also features functional speed and agility training moves, and if you opt for the LES MILLS GRIT Strength option you’ll do sets of weighted squats, lunges, deadrows, and clean and presses too.

НАИСТИНА ЛИ LES MILLS GRIT ДАВА РЕЗУЛТАТ?
Yes! Research shows LES MILLS GRIT improves lean body mass and maximal oxygen consumption, while drastically cutting the risk of heart disease. LES MILLS GRIT is also recognized as being extremely effective at cutting stubborn and unhealthy tummy fat. There are studies showing how this type of HIIT exercise drives the greatest activation of muscle and fat-burning capacity, and research highlighting how HIIT creates excess post-exercise oxygen consumption (EPOC), meaning your body continues to use oxygen and burn fat long after you’ve stopped exercising.

КОЛКО ЧЕСТО ТРЯБВА ДА ПРАКТИКУВАМ LES MILLS GRIT?
Лесно е да се пристрастите към HIIT заради високите нива на ендорфини, но не трябва да практикувате LES MILLS GRIT повече от 2 пъти седмично. Ново изследване по темата разкрива, че оптимални резултати се постигат, когато ограничите времето на натоварване и пулс над 90% от максимума на 30-40 минути седмично (което се равнява на две тренировки LES MILLS GRIT).

КАКВА ФИЗИЧЕСКА ПОДГОТОВКА ТРЯБВА ДА ИМАМ?
Ако сте начинаещ, не е разумно да се насочите директно към HIIT. Предлагаме ви първо да изградите добра база с регулярни кардио и We suggest you build a good level of base fitness and have a regular routine of cardio and resistance training before you tackle HIIT.

While it’s ideal to have some base fitness, you don’t need to be super fit or strong. LES MILLS GRIT workouts feature simple movements that are relatively easy to master, and while the coaches push you to your max, you can go at your own pace. In fact, if you need to stop to catch your breath it’s a good thing – as that indicates you’ve been pushing your body to the max training zone.

КАКВО МИ Е НУЖНО ЗА ТРЕНИРОВКА LES MILLS GRIT?
You’ll need to wear comfortable workout clothes and supportive shoes, and have a drink bottle and a sweat towel. Choose the LES MILLS GRIT Cardio option and there’s no need for any additional equipment. For LES MILLS GRIT Strength you’ll need a barbell and weight plates and LES MILLS GRIT Athletic makes use of a bench and weight plates. While any barbell or weight plates will do, the Les Mills SMARTBAR™ is ideal. It has been scientifically-designed to help you increase muscle activation and speed up plate transitions, so you get faster results. The LES MILLS SMARTSTEP™ is also a great option as it aids foot placement and helps you push fat burn into high gear.

МОГА ЛИ ДА ПРАКТИКУВАМ LES MILLS GRIT ПО ВРЕМЕ НА БРЕМЕННОСТ?
Това не е добра идея, тъй като бременността не е подходящият момент да подлагате тялото си на такива крайни предизвикателства.

КАК ДА СТАНА ИНСТРУКТОР ПО LES MILLS GRIT?
Първата стъпка е да се свържете с клуб или местния екип на Les Mills. Ние ще ви осигурим обучение, ще преминете през процес на оценка, след което ще бъдете готови да водите свои класове. Можете да разберете какво точно е необходимо, за да станете инструктор по LES MILLS GRIT тук.

КЪДЕ МОГА ДА ПРАКТИКУВАМ LES MILLS GRIT?
Можете да намерите най-близкия клас по LES MILLS GRIT тук.
Можете да проверите и в LES MILLS On Demand и да практикувате BODYCOMBAT когато и където пожелаете.